LB eFodbold Sæsonafslutning & Klubmesterskab 2022

Henrik Philippsen
26. marts 2022 kl. 07:33
Klubmesterskab afholdes 26 April 16-20

Klubben prøvede for første gang at deltage i DBU eFodbold stævner med både U8-12 og U17+
vi fik investeret i 2 Gaming Arenaer som er tilstede i klubhuset.
I løbet af sæsonen nåede U8-U12 at være med til 3 stævner og et venskabs stævne som normalt løber Nov-Feb.
Hvilket var en super succes, sidst nævnte stævne tog gutterne 4 sejre ud af 4 mod Fynslund Boldklub.

Vores U17+ hold deltog også i 4 stævner men måtte nøjes med en pæn fjerde plads i puljen, vi gik desværre ikke videre til regionale finaler, men derimod vores pulje vinder de vandt regional finalen og gik videre til Grand-Finals. 22-24 April. i Herning.

Som afslutning på denne sæson har vi arrangeret et klubmesterskab i eFodbold, som vi agter at holde den 26 April Kl. 16-20, alle som har lyst til at komme og kigge skal være mere end velkommen.
På selv samme dag spilles der også alm fodbold kampe, endnu en grund til at komme på stadion og se fodbold både Analogt og Digitalt.

Kamp program for LB eFodbold Klubmesterskab 2022 https://instantliga.com/event/iL-9xkooiq

Vi forventer at starte ny sæson op Aug. 2022 stille og roligt med lidt rekrutterings stævner og venskabs/træningskampe, så vi kan blive klar til en ny sæson Nov. 2022
Vi har hold i følgende grupper, nærmere info efter sommerferien.

• U8-U12 (vi anbefaler minimum U10 ud fra erfaring)
  • U13-U16
  • U17+