Nyhedsbrev august 2021

22. august 2021 kl. 18:14

Jubii! nu har vi efterhånden helt normale forhold

Endelig ser det ud til vi kan vinke farvel til de forskellige restriktioner, som vi har haft de sidste mange måneder. Vi har endelig fået afholdt generalforsamling, holdt sommerferie og er nu klar til igen at få gang i fodboldene, fællesskab og hygge.

Vi har meget som vi gerne vil genoptage efter nedlukningen og endnu mere vi gerne vil gøre bedre og udvikle. For at komme i mål har vi altid brug for frivillige hænder – det er små enkle opgaver og vi håber inderligt, at der er flere, som vil melde sig til at hjælpe – bare skriv til en af os i bestyrelsen.

Som I sikkert følger med i, så arbejdes der nu på kunstgræsbanen og der har netop været afholdt stiftende generalforsamling i den forening, , der fremover skal drive banen.

Tusinde tak for hjælpen til alle, som med kort varsel hjalp til med at stable lørdagens arrangement på benene. Og også tak til både store som små, der kiggede forbi.

Fremover er det klubben selv, der skal stå for rengøring af klubhuset. Kommunens personale klarer kun toiletter og omklædningsrum.

Vi kan igen holde kiosken åben og det byder, at vi mangler hjælp, så kontakt gerne Cathrin, hvis du kan hjælpe et par timer en aften………

I seniorafdelingen har vi desværre måttet trække vores serie 6 hold fra turneringen. I ungdomsafdelingen starter Jacob Benner Jensen med hjælp fra Caroline K Jørgensen årgang 2017 op

HJÆLP OS – OG HINANDEN!

• Vi har desværre ikke uanede mængder af bolde til rådighed, så dem vi har er KUN til de voksne og børn, som deltager i træning. Så er søster eller bror med som tilskuer, så medbring venligst egen bold.
  • Der forsvinder af og til ting fra materialerummet, så vær sød ALTID at låse døren, når du forlader rummet – også selvom ”der lige om lidt” kommer en anden træner
  • For at holde styr på de forskellige størrelser bolde er materialerummet kun for trænere og andre voksne
  • Mail med opkrævning på kontingent er i skrivende stund muligvis landet i din inbox. Har du rettelser til medlemskab, så husk at opdatere på mit DBU.

Rigtig god fornøjelse med fodboldspillet og nyd fællesskabet…………..

Næste møde i LB Bestyrelse er mandag den 6. september kl. 19.00

På bestyrelsens vegne

Dorte Vistesen